0 items - 0,00 ₺

İade, Değişim ve Sipariş İptali

Lifetree.com.tr'den satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim?

1. İade koşulları
Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterinin ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde sebep belirtmeksizin ürünü iade etme hakkı mevcut olup Lifetree.com.tr üzerinden satın alınan ürünlerin para iadesi için Lifetree.com.tr ‘ye ürün iadesi yapılmalıdır. “Koşulsuz müşteri memnuniyeti” anlayışımız kapsamında ürün ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tadilat görmemiş ise ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.Üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Üretim hatası olduğu düşünülen ürünler, tarafımızca kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci değişkenlik gösterebileceğinden iade sürecinin sonuçlanması bu sürece tabidir.

banner

2. Bildirim
Hesabım sayfasındaki Siparişlerim bölümünden ilgili Siparişinizi seçerek Değişim/İade talebinizi iletebilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşecektir.

3. Kargo ile geri gönderim
İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. Fatura arkasındaki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir. Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır. Ürünleri Mng Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Mng Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.
İade Adresi:Eski Büyükdere Cad. Yamaç Sokak No:8/1 4.Levent - Kağıthane / İstanbul

4. Geri Ödeme

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Siparişimi iptal edebilir miyim? Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, siparişinizin iptalini siparişlerim bölümü üzerinden yapabilir, e-posta (iade@lifetree.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya destek hattımızı (0212) 295 2400 hafta içi çalışma saatleri içinde arayarak iletebilirsiniz.

Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka kartıma ne zaman ulaşacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir.İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Lifetree.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Garanti koşulları ve yetkili servisler hakkında bilgi

Lifetree markası ile Pastel Dekorasyon firmasından aldığınız ürünlerin 2 yıl garanti süreleri vardır.  Lütfen ürününüzün içinden çıkan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz.Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim ve iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili yetkili servislerimizle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerin değişim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün test süreleri değişiklik gösterebilmektedir.

Tüzel kişi iadeleri

Lifetree.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Pastel'e iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Pastel'e ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir.Tüzel kişi olarak Lifetree.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.